لیست مواد دندانپزشکی با ارز دولتی

لیست مواد دندانپزشکی با ارز دولتی

  • 30

[caption id="attachment_8425" align="aligncenter" width="720"]تجهیزات دندانپزشکی با ارز دولتی تجهیزات دندانپزشکی با ارز دولتی[/caption]

لیست مواد دندانپزشکی با ارز دولتی

قیمت تجهیزات دندانپزشکی با ارز دولتی ممکن است با توجه به تغییرات بازار، تولیدکنندگان و سایر عوامل متغیر باشد. در اینجا لیست تجهیزات و مواد دندانپزشکی مشمول دریافت نرخ ارز رسمی به شرح زیر است:

1. دستکش ارز دولتی

ویژگی کششی دستکش‌های لاتکس موجب می‌شود که به‌سادگی قابل استفاده و خارج کردن از دست باشند. این نوع دستکش‌ها به‌عنوان مانعی علیه تماس با باکتری‌ها و ویروس‌ها در محیط معرفی می‌شوند و می‌توانند در مواقعی که بهداشت اهمیت دارد. مانند محیط‌های آلوده یا هنگام انتشار بیماری‌های ویروسی مانند کووید-۱۹ (کرونا) به‌عنوان وسیله‌ای برای محافظت از سلامتی مورد استفاده قرار گیرند.

خرید دستکش لاتکس با ارز دولتـی می‌توانند یک انتخاب مناسب برای حفظ بهداشت و ایمنی در محیط‌های پزشکی و بهداشتی باشند. با خرید دستکش با ارز دولتـی در آزمایشگاه‌ها، حوزه پزشکی و هر نقطه‌ای که به بهداشت نیاز دارد، به‌طور گسترده می توانید مورد استفاده قرار دهید شما می‌توانید دستکش ارز دولـتی همراه با کیفیت عالی را با سفارش آنلاین تهیه نمایید.

2. خرید کارپول دندانپزشکی با ارز دولتی

کارپول بی حسی یک وسیله شیشه‌ای به شکل استوانه با درپوش پلاستیکی است که برای نگه‌داری داروهای بی‌حسی و سایر مواد مورد نیاز به کار می‌رود. در مورد خرید کارپول بی حسی دندانپزشکی دقت نمایید که تفاوت‌هایی در ماده بی‌حسی و همچنین ماده تنگ کننده رگ‌ها یا وازوکانستریکتور آن‌ها وجود دارد. با توجه به ارزش این وسیله در فرآیندهای پزشکی و تاثیر مستقیم آن بر کیفیت درمان‌ها، خرید کارپول دندانپزشکی با ارز دولتـی به عنوان یک راهکار تأمین تجهیزات مورد نیاز پیشنهاد می‌شود.

3. کامپوزیت با ارز دولـتی

به عنوان یک تامین کننده تخصصی تجهیزات دندانپزشکی، به ارائه مجموعه‌ای گسترده از انواع کامپوزیت‌ دندانپزشکی با ارز دولـتی و با کیفیت بالا می‌پردازیم.

مفتخریم کامپوزیت‌ با ارز دولـتی را ارائه می‌دهیم که با توجه به استانداردهای برتر کیفیت، از جمله درجه‌بندی رنگ A1 تا D4، انتخابی مناسب برای درمان‌های دندانپزشکی شما به مثابه یک گزینه تأمینی اقتصادی و مطمئن به شمار می‌آید. علاوه بر این، فهم عمیقی از اهمیت سهمیه مواد دندانپزشکی با ارز دولتی را داریم و ارائه دهنده محصولات با کیفیت و تنوع وسیعی از مواد، ابزارها و تجهیزات دندانپزشکی با ارز دولتی هستیم.

لیست کامپوزیت ارز دولـتی شامل موارد زیر است:

الف) کامپوزیت توکویاما با ارز دولـتی

[audio wav="https://dentatropat.com/wp-content/uploads/2023/10/sound-12.wav"][/audio]

 

این کامپوزیت به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر لکه‌پذیری، به یک گزینه مطمئن برای استفاده در درمان‌های دندانی تبدیل شده است از آنجا که ماندگاری و عمر مفید مصرف این کامپوزیت به مدت طولانی نیز تأیید شده است . بیماران می‌توانند از خدمات درمانی بدون نگرانی از تعویض مکرر و زمینه‌های مشابه بهره‌برده و از نتایج بهتری برخوردار شوند.

ب) کامپوزیت گرادیا با ارز دولتی

کامپوزیت گرادیا محصول ژاپنی شرکت GC با یک مفهوم منحصربه‌فرد در زمینه سایه‌های رنگی به میزان بسیار زیاد برخوردار است و از جهت رنگ‌پذیری در میان تمام انواع کامپوزیت‌ها، یک برتری بسیار واضح دارد. ترکیبی که در کامپوزیت گرادیا به کار گرفته می‌شود، از سه سایه رنگ متفاوت بهره می‌برد.

کامپوزیت گرادیا با ارز دولتی، به عنوان یک گزینه حائز اهمیت در دنیای دندانپزشکی می تواند در اختیار شما دندانپزشکانقرار گیرد و از نظر مالی نیز به صرفه تر خواهد بود. با اعتماد به کامپوزیت گرادیا با ارز دولتـی، می‌توانید به آرامش خاطر به درمان‌های دندانپزشکی بپردازید و از نتایج به دست آمده بهره‌برداری کنید.

[caption id="attachment_8426" align="aligncenter" width="720"]تجهیزات دندانپزشکی با ارز دولتی تجهیزات دندانپزشکی با ارز دولتی[/caption]

ج) کامپوزیت دنفیل با ارز دولتی

کامپوزیت دنفیل محصول کره ای به عنوان یکی ازمواد مهم در دندانپزشکی، با ارز دولتی قابل تهیه و تامین می‌باشد. با توجه به ارزش این ماده در ترمیم و ترمیم دندان‌ها، امکان خرید آن با ارز دولـتی فراهم شده است. کامپوزیت دنفیل با ارز دولتی به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد.که با استفاده از منابع ارزی داخلی، به تهیه کامپوزیت دنفیل با کیفیت و استانداردهای مورد نیاز بپردازند.

د) کامپوزیت سارمکو با ارز دولتی

کامپوزیت سارمکو محصول سوییسی شرکت SAREMCO با یک مفهوم منحصربه‌فرد در زمینه کامپوزیت بلیچ و زیبایی به میزان بسیار زیاد برخوردار است و از جهت کیفیت در میان تمام انواع کامپوزیت‌ها، یک برتری بسیار واضح دارد. دارای رنگ بندی sw – sw- -sw+ - sw++ می باشد

کامپوزیت سارمکو با ارز دولتـی، به عنوان کامپوزیت با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما دندانپزشکان محترم قرار گیرد .

4. اسپیدکس ارز دولتی

ست قالبگیری اسپیدکس محصول شرکت کولتن سوییس یک ست قالبگیری از نوع C سیلیکون ساخته شده است و به‌طور گسترده در قالبگیری‌ های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ست شامل پوتی، اکتیواتور و واش می‌باشد. اجزای تشکیل‌دهنده این ست، یعنی پوتی، واش و اکتیواتور، توسط شرکت داروسازی آسیا شیمی طب، تحت لیسانس کلتن سوئیس، بسته‌ بندی و به بازار عرضه می‌ شوند.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.





می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 39
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 13
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 42
            بازدید ماه بازدید ماه : 481
            بازدید سال بازدید سال : 3274
            بازدید کلی بازدید کلی : 23747

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.137.211.189
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف